luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Aphjärna

Kategori: My life..

Så var ännu en arbetsvecka är till ända!
Idag har jag haft supermycket på jobbet, dagen bara swischade förbi!
Det har hela den här veckan förresten gjort..

Ikväll ska jag kanske på bio med A-K, får se om jag orkar hålla mig vaken bara..
Imorgon fm åker jag till Mockfjärd, leker en sista gång med Mollsan (för den här gången), tar en vända med papsen på golfbanan, åker hem och går förmodligen på fest! Söndagen är redan nu vikt för att bara slappa och ha det bra!

Kanske inte blir så mycket bloggande nu på ett tag, mitt internet lägger troligtvis av vid midnatt.. Får väl försöka hinna med en blogg
när man hälsar på nånstans! :-P

Usch, jag är så tråkig.. Skriver ju aldrig om nåt vettigt! Men å andra sidan,
VEM gör det!?

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Hej Anna!
    Gissa hur roligt jag har haft när jag läst ikapp mig på din blogg idag:-)
    Du måste verkligen se till att skaffa nytt bredband snarast!!!!!
    Hoppas du hade kul ute igår kväll, det hade jag...upptäckte bl.a en ny drink som vår kusin Meit tipsat om: äppeltini! Kändes urlyxigt att sitta o sippa på:-)
    Kram från kusin!!!!

    2007-09-02 | 12:11:58
  • Loppa säger:

    Hej Anna!
    Gissa hur roligt jag har haft när jag läst ikapp mig på din blogg idag:-)
    Du måste verkligen se till att skaffa nytt bredband snarast!!!!!
    Hoppas du hade kul ute igår kväll, det hade jag...upptäckte bl.a en ny drink som vår kusin Meit tipsat om: äppeltini! Kändes urlyxigt att sitta o sippa på:-)
    Kram från kusin!!!!

    2007-09-02 | 12:13:31

Kommentera inlägget här: