luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dessa datorer.. suck!

Kategori: My life..

Snart får jag herrbesök.. En viss Mr Lindskog kommer hit och ska rensa bort alla (förhoppningsvis) virus och allt skit som finns i burken. Den har inte varit sig lik på länge och jag har försökt operera på egen hand men, behöver jag säga resten..? En dator är en apparat som ska funka bara man slår igång den, inga intrångsförsök hit och error dit.. Så snälla håll tummarna för att han hittar felet/felen!

Maten häromdagen blev ok.. Dög för mig iaf.. Jag gjorde en gratäng med min nya favvo-grönsak aubergine;
Olja (olivolja) en form, lägg skivad aubergine (den lila hade jag) över hela botten, täck auberginen med färsk babyspenat (blad), hacka lite gul lök och strö över, häll över vegfärs och keso, krydda med tacokrydda, lägg ut några soltorkade tomater (alternativt hacka till mindre bitar och strö över), täck sedan allt med skivad aubergine, smula över fetaost och avsluta med att ringla över lite olivolja och krydda med mera tacokrydda.
Man kan ju variera i oändlighet, men det var vad kyl och frys hade att erbjuda den dagen..

Idag ska jag göra nån form av kyckling, har inte bestämt riktigt vad än, men det lutar åt grillad kyckling med quinoa och nåt tillbehör, skulle väl va fan om man inte går ner ett par hekto tills på måndag nu!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    *Wiiie* vad GOTT det lät. Måste prova någon dag framöver :) Hur gick det med datorn? Överlevde den Doktor Lindskoghs operation utan några svårare komplikationer?

    2007-08-04 | 18:35:44
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: