luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Golf, dop och 14 pizzor...

Kategori: My life..

Jag har hittat det absoluta super-må-bra-pillret! Ni som känner mig vet kanske att jag inte tar piller i onödan, mendet här mina vänner, det här kommer jag fortsätta med! :-)
Det heter Sudafed och kommer från USA, man ska bara ta ett piller var 12:e timme och man blir... frisk! (eller så gott som iaf!) I lördags var jag och skämde ut mig på golfbanan.. det gick skitdåligt, ja rent uselt! Hade feber när jag kom hem, tog ett piller, slängde i mig mat, körde ner till Motala, kom fram kl 23, vi pratade en kvart sen gick vi och la oss. Vaknade följande dag... inget ont i halsen, nästan inget snor och kanske 2 nysningar totalt!!!
Snacka om superpiller!!
Dopet gick jättebra, rösten höll (även om den var lite svårmanövrerad då och då) och alla var nöjda och glada! Efter dopfika med massa olika sorters godsaker åkte en del av oss hem till Göran och Tesa till Borensberg och beställde pizza. 14 pizzor langade pizzabagarn fram på mindre än 30 minuter.. Efter det spelades det kubb, vinkades adjö och lite senare hamnade jag, Tesa och Göran (och Felix såklart) utslagna framför teven. En så kallad "lugn hemmakväll".


Felix Gustav Gillis Hellqvist

Känns skumt att det är måndag idag och jag har inte jobbat...
Kom hem vid femtiden efter en hel del tid i bilköer (jag hatar vägarbeten) och en visit på Ica Maxi.

Nu ska jag gosa med katterna en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: