luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Grisen i säcken..

Kategori: My life..

Visade sig var en trevlig man i sina bästa år! :-)

Var till Dalsjö och tävlade idag..
Det blev jag och Jonas mot Anna och Niklas i våran boll! Kan garantera att vi var det gäng som hade trevligast stämning! (Och flest skratt!)
Jag och Jonas är ju inga proffs direkt, men han var duktig! Niklas däremot, han va ruskigt bra! Och riktigt trevlig med..
måste erkännas att jag var lite rädd innan... ha ha!
Hoppas det blir fler gånger på banan iaf!

Själva tävlingen gick kanske inte så bra, men vid fikat efteråt så utsåg jag mig själv som vinnare av en flaska rödtjut! ha ha.. Hade precis skrivit upp mig på två nummer i ett vinlotteri när de ber mig dra en vinnare..
"Nr 7! Men det är ju jag!" :-D
Det blev en billig vinare, endast en tia! :-)

Kollat på min torsk-serie "What about Brian".. Me like! Så nu kan jag slänga mig i sängen, linda in mig i täcket och somna med ett fånigt leende på mina läppar..

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Sounds nice :=) Så...kan du tänka dig att kanske dejta grisen i säcken då??? *hihi*

    2007-08-31 | 17:18:17
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: