luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hela dan får hon arbeta, hon får jobba hon får streta!

Kategori: My life..

Idag har jag fått en del gjort! Förutom att ha varit jätteduktig på matfronten så har jag även, lagt in och betalat räkningar, färgat brynen som höll på att blekna bort, lagat storkok på mammas goda köttfärssås med morötter (blev 4 matlådor över!), diskat, planterat blommorna som stått på diskbänken i vattenfyllda glasburkar (för att få rötter) i över en månad, vattnat blommorna och ändå haft tid att glo på teve i två timmar!

Imorgon kommer Lindskog på beök, hoppas han kan fixa ljud i datorn då!
Ska även tvinga iväg mig på ett spinningpass direkt efter jobbet imorgon, det fixar jag!
På onsdag ska jag, Anna, Jonas och Niklas ut och spela grisen i säcken på Dalsjö GK. Kan bli spännande.. Anna har fått för sig att hon ska hitta en karl åt mig, så vi får väl se vad det är för gris i den säcken.. Ha ha ha!!

Usch, det är så äckligt här, skitigt.. Får se om jag hinner dammsuga en snabbis innan jag får besök.. Annars får jag nog skämmas! Skulle inte va dumt att ha en husa ibland.. Någon..?? ;-)

Skulle va skönt om jag hann vika lite tvätt innan jag lägger mig nu också..
Ja, så får det bli!

Natti natti!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Ge dig ut i naturen och pussa grodor i stället :=)

    2007-08-28 | 10:44:21
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: