luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I´m a good loser!

Kategori: My life..

Wiieee!! Äntligen har mitt slit gett resultat!!
Vågen stod på -1,5 kg den här veckan! Gud va skönt! Jag har ju faktist proppat det mesta (godis, glass, chips etc.) men ändå tänkt till lite mer med matlagningen och tränat och det har äntligen gett resultat! Beslutat mig för att klämma ett kilo till tills nästa måndag.. undrar om det går.. Hoppas!
Tog cykeln till jobbet idag, och sen ska jag på afrodansen ikväll, så idag får jag tillräckligt iaf! Sallad till lunch med! Duktig duktig duktig!!

                                                   image20

Kommentarer

  • emma säger:

    härligt tjejen!

    2007-08-07 | 21:11:16
  • Anna Andersson säger:

    Good for you :)

    2007-08-08 | 23:33:40
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: