luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kalaspingla

Kategori: My life..

Så.. Idag var jag duktig, tog tjuren vid hornen och gav mig ut på en tur.. Oj va det kändes bra efteråt! Som en sten lättat från hjärtat! Tjöt som ett barn, men torkade tårarna och satte mig i sadeln igen! DET kallar jag mod!!

Nu sitter jag i Mockfjärd och är rätt stolt över mig själv. Har lekt med Mollsan sen jag kom hit, hon är ju en farligt go liten tjej!! En farligt go liten tjej som tyvärr åker hem snart.. Tiden bara sprang iväg! Kan iaf skryta med att jag är en favvo! :-)

I helgen vankas det kalas i mängder. Hela morgondagen (förmodar jag) kommer att vikas för mormors 80-årsfirande, och på söndag kväll ska vi till lill-Micke (kusin) och fira 30-årsdag. Sen är det måndag, och då är det nya och hårdare tag som gäller! A-K is back in buisness och då vilas det inte i onödan! ;-P Vi har bestämt oss för att satsa på Beach 2008 eller i värsta fall 2009, men Beach ska det bli!! :-)

   

Kommentarer

  • grannen säger:

    hahaha!! Du är underbar! Grillades idag med... Och jag har lockar ala Monroe i håret! Wiiieeee!! Ursnygg! puss

    2007-08-24 | 22:24:13
  • Anna Andersson säger:

    Gud vilka fina kort! En riktig liten sköning juh :=)

    2007-08-28 | 10:39:26
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: