luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Oh boy, I´m feeling blue today...

Kategori: My life..

Jag är inne i en svacka nu.. Känns som det är ganska höga vallar den här gången. Hopplöst fall. Men jag deppar med ett finurligt leénde på läpparna, för jag vet att efter regn kommer sol...
Men nu, tungt tungt tungt... FAN!

Kommer inte alltid va ensam (hoppas jag verkligen) men nu känns det långt långt borta.. Man är liksom tillbaka på ruta ett. Och det konstiga är att jag vetat om det hela tiden, men jag har liksom inte riktigt tagit hela klivet.. Inte orkat eller velat leva livet fullt ut.. Det är fan dags nu! Ut på marknaden! Flirta järnet!! A-K kom heeeeemmm!!!!!

Den här sommaren har varit upp och ner för mig..
Visst har jag haft många roliga stunder och glada minnen, men jag har också förutom tråkiga regndagar halvt om halvt förlorat en nära vän och en livskamrat. Två härliga människor som har betytt och betyder mycket för mig...


Imorse var jag aptrött trots sju timmars sömn.. Har slutat med mitt lyckopiller och vad hände då? JO! Då var anna snorig och hostig igen! Kan ju inte bli beroende efter två dagar va?.. eller?
                                                   
                                                      
                                                      Djävulen i mig..

Imorgon är en ny dag. Nya krafter. Nytt mod.

Kommentarer

  • emma säger:

    ja jag vet det är illa, man vill så mycket. skit också, men sommaren rusade förbi som sagt... ja du är välkommen till stockholm när du vill!!!!!

    2007-08-21 | 21:23:19
  • Anonym säger:

    Jag kommer hem i morgonbitti :D Så nu måste vi grilla, mysa, snacka strunt och ha det gott!
    Puss

    2007-08-22 | 08:59:24
  • Anna Andersson säger:

    Det är svårt, när man plötsligt är tillbaka på ruta ett igen. Att börja om från början... Men rätt som det är så har man börjat om...utan att man har märkt det. Och då kommer det att vara ljust och fint igen!!! Keep on fighting!

    2007-08-24 | 16:57:04
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: