luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Skratta eller gråta? Skratta så klart!

Kategori: My life..

Kom precis hem från en invigningsgrillning med A-K på hennes dyra gasolgrill! Oxfilé, paprika, tomat, blomkålsgratäng, majs,avokado..mmmmums! Hon kan hon! :-) Och det bästa är att det blev matlåda till imorgon!

Idag fick jag en liten chock, eller nåt.. Blev helt hjärntvättad och torr i munnen, KUNDE verkligen inte fatta! Men det stod ju där, fint dikterat (eller nåt..igen). Dags att på riktigt gå vidare nu. Nu. Nu. Ja, nu.

Helt plötsligt stod jag där, mållös. Det var då jag drog upp min joker ur skjortärmen! Tattaaaa!!!
Jag ringde till spågubben idag... Allt han sa kanske inte riktigt stämde med min plan och mina förhoppningar, men mycket var ju helt ok! :-D Har spått mig ett par gånger nu, och alla gångerna ser de mitt förflutna ganska skarpt och alla gånger säger de att jag träffar nån jag vet vem det är, eller nån jag redan träffat.. Jobbar med papper och siffror i kontormiljö... Villa i Borlängetrakten inom sådär två år (för storstäderna är inget för mig).. Två barn, troligen två pojkar. Ett långt friskt liv utan sjukdomar och olyckor.

Vad säger man? Ska man tro? Ska man tro delar av det? Ska man verkligen tänka så mycket på det?

Kom precis på att det som sker här runtomkring oss, det är livet. Livet väntar inte på dig vid slutstationen. Lev!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Vet du vad jag tror? Vi skapar våra egna öden, till en viss del. Det spågubben säger är nog något du kan ha i bakhuvudet - men det är alltid DU som väljer i slutändan (Fast vissa saker i livet kan vi såklart inte påverka)... Men visst är det fascinerande att spå sig!!!!

    2007-08-24 | 16:59:37
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: