luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Spinning around

Kategori: My life..

Idag har det slunkit både det ena och det andra, men va fan, jag var ju och svettades som en gris på spinningen när de flesta andra njöt av solen! ;-)
Ska hålla i det här nu! Träning och riktig mat, det är hela grejen, liksom..

När jag kom hem idag så insåg jag att jag inte hade nån köttfärs.. Och jag som hade allt UTOM just köttfärsen till min planerade middag.. Det slutade med ett telefonsamtal och en muta; "Duuu... Jag skulle laga köttfärssås och när jag skulle ta fram köttfärsen så fanns det ingen... OM du skulle vilja åka och köpa och komma hit med lite köttfärs så kan du ju få smaka lite..Ja, om du vill alltså..?" Det funkade klockrent! :-) Hur var det där med att vägen till mannens hjärta går genom magen..? *hihi*

Vet ni.. Jag mår riktigt bra! Bättre än på länge! :-D

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Dom där karlarna är allt bra lättlurade ibland *hihi*

    2007-08-08 | 23:36:29
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: