luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Uppdatering

Kategori: My life..

Nu är sommarvädret här.. Sommarvädret som skulle va här för en månad sen! Känns ju måttligt roande att sitta på ett kontor och svettas när alla andra ligger på en solig strand, äter glass i solen,  tar promenader i gassande sol.. etc etc.

Idag sov jag till tio, urskönt! Sen har jag haft besök av Daniel som var kaffesugen, sen kom även familjen+ Mollsan och Darunee, sen åkte jag å Daniel ut och cruisade och åt pizza i torsång, sen gick jag från forssa hem till medväga, sen var jag över till A-K och slappade på hennes säng medans vi pratade om livet och karlarna.. ha ha.. Snart är Lindskog på väg hit och ska fixa en rensning på datorn också, en gång för alla! :-)

Spelade golf igår.. 21 poäng, det tar sig iaf..

Snipp snapp snut.. nu är jag helt slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: