luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Uppriktigt sagt!

Kategori: My life..

Idag har vart en jobbig dag..

Mamma ringde i morse och talade om att hon skjutsat pappa till sjukhuset i natt.. Han hade känningar mot hjärtat och mådde inte alls bra.. Det visade sig inte vara några fel på hjärtat denna gång heller (åkte ju in akut i maj också.. samma sak då) men de sa att detta var den andra varningen från kroppen. Men kan få en, man kan få fem, man kanske inte får någon alls, hjärtsjukdomar ligger ju i släkten.. Han är 52 år.. Inte ens gubbe ju!
Min pappa, som alltid varit den pigga, sportiga, snygga man han är, måste inse att han är äldre än 30,
han kan inte ha samma tempo som förr..
Älskade farsgubben!

Efter jobbet åkte jag och handlade, vidare hem (ingen spinning), sen kom Lindskog och fick mig på bättre humör!
Vi åt tacos, jäste i soffan, spelade UNO och yatzy, kollade på gamla kort på oss från fjortistiden (snygg keps förresten!;-P) och skrattade, precis en sån kväll man behöver efter en jobbig dag. :-)

Imorgon är det dags för golfbanan igen.. Första gången sen misslyckandet med feber förra helgen. Hoppas jag kommer ihåg hur man håller i klubborna! Pinsamt att göra bort sig inför nån som är duktig på riktigt!
Så jag får inte glömma golfbagen imorgon!

Jag har tänkt om litegrann..
Jag tror nog inte hon är så himla dum ändå, ska kanske hålla mina tummar istället.
Tror faktist de kan va riktigt bra för varandra tom..?
Visst känns det, men va fan, det funkar ju ändå inte!
Om du läser detta, ta hand om honom åt mig, han behöver nån med fötterna på jorden! :-)
Best wishes! Livet är för kort för att ältas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: