luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

After Eight Any Time

Kategori: My life..

Imorse sov jag länge länge! Hur skönt som helst!
Mera sömn åt folket!

Rockade BodyJam på Svea klockan fem, och innan det var jag förbi en sväng hos Mr Golf. Han överraskade med en julklapp som han i förbifarten snappat upp att jag ville ha... Whitney Houston - The Ultimate Collection.. Vilket minne, och vilken surprise! Så nu lär jag väl masa mig ut i myllret och inhandla en julklapp jag med.. Fick iaf tips av mamsen idag vad jag ska köpa till lillebror...hi hi..

Hjälpte A-K med flytt och tillbaka-lämning av bilar/bussar efter träningen.
Fick köra White Lightening igen.. *lycka*
Sen åkte vi till Maxi och handlade lite kvällsmat; tomatsoppa, avokado, fetaost, keso, macka och skinka.. mums. Sen råkade det visst slinka med nåt nytt jag fått syn på med... After Eight Any Time.. Vill utfärda en varning till alla.. Prova dem inte!! Man blir fast direkt! Det är som små kulor fyllda med mint och choklad... Jag och A-K proppade i oss hela förpackningen (tack och lov "bara" 100 gram), fast jag åt nog det mesta.. Helt såld på mint.. Fast jag tror iaf att det var nyttigare än den där Häägen-nånting-glassen som A-K ville stoppa i påsen...
Nu mår jag dock lite små-illa... Ska nog köra på Loppas linje och intala mig själv att jag faktist är diabetiker i fortsättningen..

Jobb imorgon igen, så efter söndagsfilmen så är det tack och godnatt för fröken Björklund! Förresten!! Tack bästaste moster för MP3:an! :-) Fick den av Loppa idag! Nu ska det kanske bli ordning på mina morgonpromenader igen.. fast jag väntar nog in ljuset ett tag till.. eller så får jag önska mig en pannlampa i julklapp.. Fast en pannlampa är ju lite otäckt det med om man är så mörkrädd som jag är.. Då SYNS man ju om det är nån som väntar i buskagen!

Svammel, som vanligt.

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Hahahaha, vad himla kul du är!
    Jag vann ju en pannlampa på SVEA, tänkte att du kunde få den till dina morgonprommisar, men det verkar ju ännu värre än att vandra i mörkret!
    Ses imorrn....sov sött!

    2007-12-16 | 22:45:59
  • Moster säger:

    Hej, min roliga systerdotter. Kul att MP3.n äntligen har landat där den borde ha vart för länge sen. Ett litet tips också, så du inte "mölar" för mycket after eight: Be kusin Loppa om receptet på saffransskorpor. Jag lovar att du blir helsåld!
    Julkram från moster

    2007-12-16 | 22:48:48

Kommentera inlägget här: