luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ave Maria - Bach

Kategori: My life..

She loves me yeah yeah yeah!!!
Guuud i kyrkan va det gick bra när vi övade idag!
Fick byta tonart från C-dur till Ess-dur, för c kändes för LÅG!!
Så nu ska jag upp och pressa ett g².. Fatta, högt!!! Kul!!!!
Det flöt på så himla bra, riktigt roligt att få sjunga lite "opera" igen, synd på omständigheterna bara..  Och hon älskade mig, kantorn alltså.. "Åååh do vara så doktik! Det gå jättepra! Kanse vi ha koncert tillsammans nån kång?".
Klart jag vill, vore apkul!

Nu håller jag på att slå in paket.
Har god hjälp av två smånissar som leker med snörena..
Ska försöka fixa klart det här nu, imorgon ska jag försöka städa ihop lite efter träningen. Emma kommer hit och klipper mig på lördag och sen kommer väl Wizzarna på kvällen där också, och eftersom jag inte vet när jag kommer hem på fredag är det bäst att ta det säkra föra det osäkra..

Förresten!!
Tack alla ni som skickat julkort till mig!
Jag är utav den uppfattningen att man inte behöver skicka julkort, men visst är det kul att få!! Fast bli inte ledsna om ni inte får av mig, för när de dimper ner i lådan näst sista dagen innan jul så är det svårt att kontra... 
Jag tycker om er ändå, och jag hoppas det är ömsesidigt! ;-)

Inget mer för idag tror jag.
Tjillevipp!

Kommentarer

  • emma säger:

    å, jag vill höra din vackra sämma! sjung för mig med. ses på lör. kram

    2007-12-21 | 09:55:05
    Bloggadress: http://emmaheden.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: