luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Brunett

Kategori: My life..

Då var man mörkhårig och nyklippt igen då!
Jag älskar verkligen att bli ompysslad av Emma!

 
Numera brunett, men en blond hjärna..

Kom upp strax efter åtta i morse, plockade och slängde i en maskin med tvätt, åt frukost och åkte sen på träning. Spinning med Malin idag, jobbigt som fan, men det är ju själva poängen med träning, så det är väl bara att ta det.. Loppa, jag tror förresten jag hoppar träningen imorgon, ska försöka komma härifrån tidigare, har halva hushållet med mig..

Nu har jag en liten paus i städandet inför kvällen. Jobbigt att städa med. Tänk om man hade råd med en husa... Skulle helst av allt bara gå och lägga mig en timme, men då blir jag väl tokseg sen. Ska iaf dammsuga först, sen får vi se om det blir nån vila eller inte.

Vi hörs!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Fan va snygg du blev i håret! Man måste ju få göra sig lite julfin :=)

    2007-12-22 | 17:52:14
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Det är lugnt, jag kan försöka ta i för 2 imorrn istället:-)
    Träffade moster o man efter träningen idag, kul! Åker nog med till Mockis o häsar på i mellandagarna.
    Har varit ut en sväng i kväll, kul med kompisen från Frankrike!!
    Glädelig jul önskar jag dig med kram!!

    2007-12-23 | 00:30:34

Kommentera inlägget här: