luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dan före dan..

Kategori: My life..

Återigen är det bevisat!
Jag är en stjärna på Singstar! Finns ingen som slår mig på fingrarna där! ha ha
Ja jag ÄR ironisk, men det är sant!

Tjejkväll här i Medväga med Paola, Stini, Karro och Emma från The Wiz igår kväll! Det var ett fnissande utan dess like.. Det började med att Stini (vem annars?) hällde upp en Bullethunter åt mig (Jäger/RedBull, supergott!) sen gjorde vi (mest jag och Karro) en himmelsk god flygande jakob som vi avnjöt tillsammans med en grönsallad (Emmas uppgift) på mina rangliga köksstolar! Och efter lite kaffe och godis så var det äntligen dags!
Kvällens huvudsyfte! SINGSTAR! Nu var det upp till kamp, man mot man!
Tro det eller ej, men jag tog mig genom kvällen helt obesegrad! :-D
Paola var vass och höll på att vinna över mig en gång, men då skärpte jag mig och vann genom målfoto! ha ha

  
Somliga lagade mat.. medans andra skrapade lotter...

  
Paola, Karro och Stini (ja de är tvillingar)

 
Emma & Miffo

  
Stini visar Paola och Emma vad hon går för medans Karro fick en kompis..

När vi började tröttna så gav vi oss in på lagtävling, Kiss-laget (Stin & Karro) mot Bajs-laget (resten).. Där vart det lite mer jämt, en vinst var! När klockan var tokmycket tyckte jag att vi med respekt för mina grannar borde ge oss, så då myste vi alla ner oss i soffan och kollade på gamla kort istället.
När klockan var runt halv tre fick jag iaf lägga huvudet på kudden och somna, helnöjd efter en helkväll med flickorna!

Nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar, sen ska jag packa ut katter, kattgrejer, paket och väska ut i bilen och åka mot Mockis. Innan dess ska jag "bara" gå ut med sopor (OBS, mycket!), duscha, plocka undan, packa etc.
Måste kanske sätta fart..?

Ska försöka hålla er uppdaterade under julen, men lovar inget.
Fast å andra sidan, det kan väl kanske hända att ni har vettigare saker för er under julen än att sitta och läsa om mitt liv.. Men om ni inte skulle ha det så är ni förstås hjärtligt välkomna in i min värld!

God Jul på er vänner, ovänner, bekanta och främlingar!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Ser ut och låter som att ni hade en toppenkväll!
    Hoppas du får en riktigt bra jul nu med många fina paketer *Krama*

    2007-12-23 | 16:55:37
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Karro säger:

    Heej =) Ja nog va du bäst alltid. Gjorde verkligen mitt allra yttersta för att besegra dig, men tji fick jag. Jakoben lyckades vi verkligen med. Svävande himmelsk =p
    Ha en underbar jul Anna!

    2007-12-23 | 21:28:33

Kommentera inlägget här: