luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Feed me! Pliiiis!

Kategori: My life..

Nytränad, döhungrig och insvettad.

Väntar på svar från A-K hur man gör hennes blomkåls-grunka.. Jag vet att det är blomkål blandat med typ keso (?) och nåt och sen in i ugnen... Men mer då? Till det hade jag tänkt mig en redig köttbit! Högrev.. Mmmmumma! Och kanske nån brysselkål med.. fast då går det väl inte att vistas i samma rum som mig imorgon..he he

Ingen nytt på tapeten idag (som min favorit-skåning brukade säga)..
Lugnt på jobbet nu, har i stort sett gjort klart allt jag har att göra under denna vecka. Skönt, men det kan ju bli lite tråkigt.. Fast å andra sidan.. Det FINNS jobb.. Sortera fakturor, arkivera, fixa skylten.. ja.. där hör ni, rensa.. etc etc.. Imorgon ska jag ta tag i det där.

Fixade lillebrors julklapp idag på lunchen. Kollade efter nåt åt mormen med, men jag gav upp rätt snabbt. Kupolen är inte stället för mig just nu. Uscha va mycket folk! Imorgon ska jag fixa en grej åt mams från paps. Sen hade jag tänkt försöka göra klart min julklappar. Vore skönt att bli klar i tid för en gångs skull.
Snart får jag en "hemleverans" med en ev julklapp till mams, men om den är väldigt fin så behåller jag den själv.. hi hi..

Denna jul kanske det kommer att bli riktigt festligt för mina missar..
Istället för att lämna dem hemma i lugnet i Medväga, funderade jag på att ta med dem hem till muppfjärd.. Tro det eller ej, men jag tror jag har fått okej för den idén redan.. Kan va bra att ha nånstans att lämna de små liven om man ska bort nån mer gång.. (tex nyår...)... Får nog se till att borsta ur dem ordentligt och klippa klorna kort kort så de gör ett gott intryck! ;-)

image195
Vi är jättesnälla och söta och vi busar väldigt sällan och gör hyss.. 
nästan aldrig faktist...


Nu ska jag kolla om köttet tinat.. Maaaaat!!!

Kommentarer

  • emma säger:

    jag kommer hem
    21 tror jag. när skulle det passa fr dig? kram

    2007-12-18 | 11:30:27
    Bloggadress: http://emmaheden.bloggspace.se
  • Anna Andersson säger:

    Kupolen den här tiden på året är dödsdömt *sucka*
    Hur mycket folk som helst verkligen! Tur att man kan beställa hem klapparna från nätet ;)

    2007-12-18 | 13:46:43
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: