luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fika, fika och träning.

Kategori: My life..

Vaknade vid tiotiden av mig själv.. Skönt att få sova ut!
Upp, pressade till en juice av apelsin och lime som jag avnjöt tillsammans med en macka innan jag packade väskan och drog iväg på träning.. Pump med Marit idag. Sällan har jag väl skådat så många träningslystna människor klockan tolv på dan en fredag.. Tvärfullt!
Kanske var fler än jag som ville bränna bort sina julskinkor..?
Mina kommer då att va rätt möra imorgon, hoppas jag orkar spinna halv elva bara!

Fortsatte mot Mockis och sen vidare på fika hos Jenny i Dala-Floda.
Tillbaka till Mockis till mera fika, mat och fika igen..
Mer då? Njae.. inte mycket idag.. Eller.. jag glömde bort att Daniels syster skulle komma hem och hälsa på idag.. Vi bestämde oss för att ta det imorgon istället. Har en del planer för morgondagen.. kan bli tight schema är jag rädd. Sen ska det ju packas med.. Uscha!!
Har iaf lämnat nyckeln till Daniel som ska ge katterna mat när jag är bortrest.

Är trött, får skriva mer imorgon..
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: