luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

För hälsan

Kategori: My life..

Fredagskvällen spenderades mestadels framför youtube (är ju så kul med ljud!!!). Tar det lugnt ikväll, laddar för träning imorgon fm. Kanske ska slå på stort och köra både spinning och pump, vi får se... Har faktist vräkt pizza ikväll (iofs den första på väldigt länge)... så det skulle kanske behövas.

Imorgon på kvällen är jag hembjuden till Camilla och Mattias!
Blir förhoppningsvis en ganska lugn kväll i gott sällskap, jag känner för att göra den här helgen till en riktigt skön helg med bara bra och sköna grejer och mycket sömn! En hälso-helg!
Började ju bra med pizzan...

Imorse var jag dötrött och till råga på allt så vägrade min klocka ringa efter jag snoozade.. så jag vaknade kvart över åtta med ett ryck! Ringde kontoret och sa att jag sovit över och sen blev det bråttom bråttom!
Men jag har legat i idag, så det gick bra!

Inte mycket att tillägga..
Jag är dötrött, som vanligt.
Hoppas på bättre fantasi imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: