luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Idol-final

Kategori: My life..

Mitt tunga huvud har förföljt mig hela dagen (lite svårt att slippa ifrån)..
Men ikväll hoppas jag kunna lägga det åt sidan (för senare bruk) och bara ha en supertrevlig kväll med Mr Golf. Den karln är full of surprises.. Ikväll (förmodligen i detta ögonblick) står han och förbereder en varsin plankstek.. Fattar ni att jag går från hamburgare och makaroner-typen till plankstek och lasagne-typen... Har svårt att inse det själv..  Vi ska iaf glo på Idol-finalen ikväll! Och vem hejar vi på då? Jadu.. vet inte riktigt.. Jag tror att jag håller en tumme extra för Marie, bara för att hon är den med bäst sångröst och förmodligen den som passar bäst in i "Idol-fodralet".. Dessutom så är det ju så att det alltid går bättre för tvåan.. Jag tror verkligen att Amanda kommer att göra en kanon-skiva om hon får ge det mer tid och göra det till sin egen grej, inte Idols.

Imorgon ska vi äta julbord med jobbet!
Vi ska till toppstugan i Romme Alpin och jag laddar redan för att spräcka magsäcken!! hi hi.. Har hört ryktas om ett HELT bord fullt med ostar och ett annat HELT bord fullt av desserter... Oj oj oj.. Kanske kan rulla ner för backen sen..

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en trevlig kväll därute i havet/landet/stugorna/lägenheterna etc etc..
Köss köss!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Kille som fixar plankstek!!! *imponerad* Det låter som ett riktigt kap :)
    På tal om julbord...har du tips om nåt bra och prisvärt ställe som serverar julbord? Ha en bra kväll. *Krama*

    2007-12-07 | 19:37:48
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: