luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

"Ja, jag kommer..."

Kategori: My life..

Nu har jag legat på soffan hela kvällen.
Grymma liv.. jag orkar inte ta mig för nånting.
Orkade iaf knåpa ihop en tortillas-pizza som jag fick i mig utan besvär, och så orkade jag kolla igenom en bråkdel av mina noter och tro det eller ej men jag hittade en av tre låtar! bra va? Bara de andra två kvar nu då.. De två viktigaste.. Jag ska nämligen sjunga på begravning om ett par veckor.. Om det är nån som har (och hittar) noterna på "Håll mitt hjärta" och "Ave Maria", så säg till mig..
Jag vet ju att jag har dem... frågan är bara var?

Mer scitzo än vanligt idag... Why?
Nu ropar sängen på mig som i Ronja Rövardotter;
"Kooom, kom, koooom, kom, koom.."
Jag svarar; "Ja, jag kommer.."

En helt vanlig dag i min scitzobrain.

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: