luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kronärtskocka.. jaha och sen då?

Kategori: My life..

Snoozade ett par gånger innan jag bestämde mig för att jag var tillräckligt vaken och slog av klockan... för att vakna 45 minuter senare!! Det händer nästan lite fööör ofta det där.. Att det ska va så himla svårt?

Fanns en del att gå igenom på jobbet idag. Det märks direkt när man vart borta!
Men det kunde ha vart värre..
Hade matlåda med mig idag, men sen var det nån som ville bjuda på lunch, och DET kan man ju inte tacka nej till.. :P Tycker det är lite roligt iaf...
Var och kämpade på Combaten idag, det gick bra! Var inte så laddad innan, men kom på att det ju gått några dagar sen jag tränade sist, och jag vill faktist minnas att jag kände ungefär såhär sist det var det med.. Men jag kommer igång!

Var på Maxi och handlade proviant efter träningen. Kom inte hem förrens efter åtta.. Jag är en slow-shopper, kan gå och strosa bland hyllorna länge länge..
Blev hemlagat potatismos och en varmrökt och jägarkryddad makrillfilé till middag, det var mumma det!
Förresten, jag köpte en så kallad kronärtskocka på Maxi.. Jag har bara ätit sånna på pizza förut och vet inte mer än att man ska koka den.. HUR gör man? VAD äter man?? Nån som vet?? Loppa? A-K?

Kortis idag igen.
Jag är trött som vanligt...

Kommentarer

  • Helena säger:

    Du kokar den, sen river du av bladen och ater som snacks tillsammans med salt-och-pepprat smor. Grymt gott!

    2007-12-04 | 00:03:26
    Bloggadress: http://napok.blogg.se
  • Anna Andersson säger:

    Det sägs att man vänjer sig vid att kliva upp tidigt på morgonen. Det är inte sant [skaka på huvudet]

    2007-12-04 | 12:46:49
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: