luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Proppmätt

Kategori: My life..

Vilken dag..

Var på spinningen i morse.. DUKTIG flicka!! Mucho bra!
Sen åkte jag med exxet och hälsade på hans syskon som kommit långväga från skåne.. han frågade om jag ville följa så jag sa ja.. En tur via Stora Skedvi upp till Tänger ovanför Enviken.. Drack en kopp kaffe, pratade lite skit och åkte sen hem till.. nästa syskon! ha ha
Hade pratat med Emelie förut om att hon och Carro skulle komma över på middag och lite skitsnack och så blev det! Har ätit lasagne nu så magen står i åtta hörn! De har precis åkt och jag har knäppt upp byxorna och låtit magen jäsa! :-)

Ska snart ta mig i kragen och vattna blommorna, göra matlådor av resterna (mycket) och sen fundera på vad jag ska packa.. Tåget går kl 12 imorgon och innan det tänkte jag tvätta bilen eftersom den ska stå i garaget under jobbet medans jag är borta och tanka borde jag också göra.. Sen ska jag gå till tågstationen, så jag måste komma hemifrån i tid (vilket inte alltid är min starka sida)!

Nåja.. borde kanske börja nu då!

Gott nytt år på er vänner!
(Blir nog inte skrivet nånting när jag är bortrest..)


Kommentarer

  • Loppa säger:

    Ett jättegott nytt år till dig söta kusin!!
    2008 blir säkert året då vi bestämmer oss för att ha kakan kvar, hehehehe!
    Se på BC på onsdag va`?
    Kramkram

    2007-12-29 | 22:18:21
  • Anna Andersson säger:

    Hoppas du får några bra dagar i Motala. Gott nytt år på dig tjejen! Kramen

    2007-12-29 | 23:56:24
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: