luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Raaap

Kategori: My life..

Låg ända till klockan tio innan jag förmådde mig kliva ur sängen i morse.. Spinningen struntade jag därmed i, men jag tog mig faktist iväg på pumpen. Skönt, träningsvärken har redan kommit smygande...

Förutom träningen så har jag mest slappat idag.
Kollade igenom dvd:n från A Slice of Saturday Night som jag var med i 2005, oj oj vad kul det var att se den igen! Har inte kollat på den sen vi fick den! Va duktiga vi va! :-) Funderade på att se the Wiz imorgon, men den får nog mogna till sig lite längre, det var ju trots allt "bara" ett år sen...
Tänk om man kunde få va med i musikal snart igen... har saknat det!
*¨Audition i april!¨*
Nästa helg kommer nog några Wiz-flickor hit och sjunger Singstar också!
De bjöd in sig själva och det är nog det enda sättet att komma till skott!

Hann även med en visit i föreningens solarium.
Där inne var det KALLT! Kanske 15 grader på sin höjd.. Det värsta var att lägga ner ryggen på det kalla glaset..HUGA! Fläkten fick va avstängd (brukar annars ha den på högsta snurr!), men det blev iaf behagligt efter en liten stund, somnade som vanligt för att vakna av att det blir mörkt och kallt.. Var inte ens svettig när jag var klar.. Det säger nog en del om tempen i rummet...

Klockan sju åkte jag till Camilla och Mattias!
Jonas från jobbet och hans Anna kom också dit och vi gick husesyn, sen åt vi blåbär och hallonpaj tills det kom ur öronen på oss! Supersmaskigt! Är fortfarande mätt efter x antal timmar! ha ha.. De är himla trevliga allihopa, jättekul att lära känna "nytt" folk! Hoppas det blir fler gånger! :-)

Imorgon ska jag inte ha nåt alarm inställt, bara sova som en gris tills det är dags att vakna. Har även fått en inbjudan till Mr Golf.. Ska åka förbi där en sväng innan träningen, får se vad han har hittat på den här gången då..

Oj, blev sent inlägg idag.. Äh, det är ju helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: