luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sjukling?

Kategori: My life..

Sitter och mår allmänt dåligt på jobbet..
Hade tänkt gå på BodyBalance idag, men får nog hoppa det.
Vill inte bli sjuk!!!...

Vaknade med sprängande huvudvärk imorse, men jag kämpade mig upp, duschade och började göra mig iordning tills jag insåg att jag måste gå och lägga mig igen. Ställde klockan på åtta så jag kunde ringa jobbet och meddela att jag blev sen, somnade som en stock, klockan ringde, jag ringde jobbet, somnade om och kom inte upp förrens strax efter nio.. Fortfarande inte bra, men bättre tog jag mig till jobbet. Sen har jag gått och vart hängig och varm hela dagen.. Och så fick jag en känga från farsgubben att man inte ska träna om man blött näsblod..
Ja ja.. det ordnar sig med blommor bara kärringen dör...

Ett ryck, sen hem och vila.

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Uscha..det där lät inte alls bra! Du får vila upp dig ordentligt nu. Krya på dig. *krama om*

    2007-12-06 | 16:45:10
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Hoppas du inte blir sjuk nu....ladda med Echinaguard-droppar, det brukar jag klara mig med de flesta ggr när jag känner det kommer krypande....
    Lagar just : http://www.city.se/nyheter/2.540/matodryck/1.585695
    Tänkte du ville ha ett litet tips kanske?
    Kram o krya på sig lilla hon:-)

    2007-12-06 | 18:04:59

Kommentera inlägget här: