luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Slö, slapp och likgiltig..

Kategori: My life..

Idag har jag vart riktigt effektiv på jobbet!
Inte för att jag inte brukar vara det, men idag har jag jobbat på så det kom ånga ur fontanellen! Har arkiverat nästan hela dagen.. sånt tar tid.. men oj oj oj va skönt det är när det är färdigt! Och vad mycket plats jag får på skrivbordet! Hade hoppats att min effektivitet skulle hålla i sig...
Men som vanligt när jag har en ledig hemmakväll så blir jag totalt likgiltig.
Jag hade planer för badkaret (som har stått och vickat ett tag nu), jag hade även planer för att ge min blekfeta kropp lite färg i form av en halvtimme i solariet här nere på gården, vad blev det? Matlåda och somna i soffan...
Upp, ingen ork, slö, slapp och likgiltig..

Ikväll är det iaf DHW.. undra om jag ska glo från sängen eller om jag somnar då? Hade tänkt gå och lägga mig tidigt iaf.. Så himla trött.. Och imorgon måste jag komma upp i tid, ska ju åka och lämna in bilen... Mr Golf skulle hämta upp mig och skjutsa mig till jobbet iaf.. då slipper jag gå från Barkargärdet.. Bra det! :-)

Emma - fan va fränt det vore att musikala med dig igen!!
Hoppas verkligen att det blir så!

Nej mina vänner, nu ska jag se omjag kanske trots allt hinner ta mig en titt på badkaret.. Kom på att jag kanske måste skura där under med... blääää va tråkigt/snuskigt!!


Tillbaka... Uscha uscha!!
Det var riktigt äckligt! Och som jag fick slita innan jag fick ner fronten...
Nu har jag skurat där under.. och det var minsann i elvte timmen.. Uscha uscha!! Men det är för sent att sätta på fronten idag.. Det får jag ta imorgon... Nu, sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: