luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Smartie

Kategori: My life..

Idag träffade jag Loppa för lite Combat på Svea..
Kändes rätt bra att få skutta bort lite julmat som fyllt ut vecken.. Vi pratade om ditt och datt och vi kom fram till att vi har konstiga gener hon och jag...
Ganska lika i mycket just nu. Äta kakan, ha den kvar, men oftast kasta den..
Tur man har nån att prata med ibland, annars skulle min hjärna koka över.
Tack alla fina människor jag har runt omkring mig!

Lagade fiskgratäng med räkor och gjorde riktigt mos till idag, det blev jättegott!
Ska försöka mig på fisk nån mer dag i veckan, så kanske jag får nån ordning på min hjärna nån gång! ha ha Mamma har alltid sagt att man blir smart av fisk.. fast det kanske är nåt mammor säger för att ungarna inte vill va lika dum som grannungen.. (Oups A-K, jag menar givetvis inte dig!! ha ha.. men jag hade en elak jävel till vänster om mig...)

Nu är jag less på den här dagen.
Imorgon ska jag iaf hem till Paola på Wiz-träff!
Ska bli kul! Vi ska spela julklapps spel..
Godnatt!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Hahahaha, ja hur vi är....ska vi skylla på mormor eller? Nä, det verkar taskigt:-(
    Har du lust på en sushi-lunch någon dag?
    O du...d blir konsert på onsdag för mig!
    Kram o sov gott!

    2007-12-10 | 23:02:30

Kommentera inlägget här: