luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Wiz-Afton hos Paola

Kategori: My life..

Kom precis hem efter en liten julklappskväll med delar av Wiz-gänget!
Vi drack glögg och åt pepparkakor och sen fick vi även lite bränd köttfärspaj..
Så kan det gå när man har kul och inte är helt uppmärksam på ugnen..
Men gott var det iaf när man pillat bort det översta lagret!
Vi spelade julklappsleken (man slår tärning om paketen, par av 1-5 så får du ta paket av vem du vill och vid par i 6 flyttas allas paket ett hack till vänster..), kul spel med många skratt och tjut! Det slutade med att jag fick en pocketbok om isfolket, ett "bokmärke" (sån man sätter på sidan man är på i en bok) och en liten julgranstomte.. Det var ganska bra utdelning, med i leken fanns nämligen även ett "dagen efter"-piller och nån slags tub mot förstoppning.. De där twinsen är bra galna... hihi.. Mina medtagna klappar kändes helt plötsligt väldigt seriösa..

Idag tog jag tjuren vid hornen och sa som det va. Jättejobbigt.
Men det kändes bra efteråt och jag gjorde det enda rätta...
Ärlighet varar längst och är även något jag håller högt.
Jag är uppriktigt sagt ledsen för det här. Ville så gärna.
Men jag kan inte trolla.

Imorgon är det dags för spinning..
Fy fan va jag ska trampa skiten ur mig. Ut med det bara!
Hade behövt det idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: