luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

dagen som försvann

Kategori: My life..

Gick upp vid halv nio i morse.. Gjorde mig iordning för en dag på golfbanan, åkte, spelade, kom hem, åt, trött, här, nu... Fattar inte var dagen tog vägen? Men det tog hela fem timmar att spela idag, det är ganska länge.. Men kul var det och dåligt gick det! ;-)

Jenny med familj skulle ha kommit och hälsat på här imorgon, nu blev det inställt pga av att Olov var snuvig.. tråkigt.. Nu har jag inget inplanerat för morgondagen, det är jättetråkigt!! Vill ju hitta på nåt när man kan!

Nästa helg åker jag iaf ner till Tesa & co i Motala, det kommer att bli en riktig höjdare! Thomas och Sanna skulle dessutom ha fest den lördagen, så det var ju ännu bättre!! Tänk att det ska behöva gå så långt mellan gångerna!!?? Saknar dem, ska bli kul att träffas!

Nästa söndag..... OM allt går som det ska nu... Om all går som det ska så kommer lilla Molly och Darunee hit till sverige och stannar i en månad! Brorsan stannar "over there" och jobbar, det är ju synd, men nu håller jag tummarna för att de verkligen kommer! Hoppas hoppas!

image9
Mollsan

Undrar om jag ska spendera några timmar på att lösa gåtan i "The Da Vinci Code" (PS2) eller om jag ska gå och lägga mig nu...? Ska dricka ett glas vatten och fundera på saken..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: