luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det tar på krafterna..

Kategori: My life..

En lång dag det här!
Vaknade en halvtimme före väckarklockan i morse.. Det var en katt som envisades med att stå och trampa och trampa och trampa och trampa.. på min kissblåsa!! Tassa!!!
Gick upp, insåg att jag inte hade något i frukostväg, tog cykeln ner till Ica i Domnarvet bara för att upptäcka att de inte öppnade förrens om en halvtimme.. trampade vidare till Coop Nära i Forssa, handlade och trampade hemåt.
Åt när jag kom hem, sen har det varit i ett efter det!
Daniel kom hit och hjälpte mig sätta upp nätet på balkongen så jag kan lämna öppet för katterna när jag inte är hemma. Sen bjöd jag på mat och vi rensade förrådet (finns bara lite skit kvar nu, det mesta Daniels..) och åkte iväg till Fågelmyra! Det känns så skönt att slänga saker! Förut ville jag inte slänga nåt överhuvudtaget, men nu slänger jag hellre än sparar.
Höll på som bäst med en spegel som skulle sättas upp i datarummet, när jag kom på den brilianta idén att jag skulle lägga mig på soffan och titta på rummet och tänka var spegeln skulle göra sig bäst.. Jag kommer inte ihåg mer.. Somnade direkt! Vaknade till flera gånger, men låg så skönt att jag inte förmådde mig gå upp utan somnade om gång på gång.. Men men.. har man semester så har man!
Inte så mycket fix kvar nu, lite småsaker + sånt som aldrig blir gjort, typ spika fast sladdar osv. Men jag ser ett slut.

Imorgon ska jag va hos Elisabeth kl 11, sen åker vi till Rista och spelar en runda. Håll tummarna för att det ska gå lika bra eller bättre än sist!! :-)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Det är helt underbart att vara på den lediga sidan. Att faktiskt kunna ligga och slumra mitt på dagen UTAN att få dåligt samvete :) *Me like* Vill också ha semester...

    2007-07-11 | 11:57:36
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: