luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Duktig flicka..

Kategori: My life..

...som kämpade sig igenom det svettiga spinningpasset med en tanke på "bli", inte "vara". Under nedvarvningen började rummet snurra och jag fick svimmnings-känslor! Tog en stretch från golvet och sen blev det bättre.. Efteråt pratade jag med Ulrika som hade passet och hon hade sett att jag såg lite yrslig ut och frågade om jag hade lågt blodtryck. Det är ju det jag har.. + EN JÄKLA DÅLIG KONDIS!! Men det låtsades jag inte om..hihi..

                                                image7

Lagade mammas mumsiga blomkålsgratäng när jag kom hem, och en massa jordgubbar under tiden. "Bli, bli bli"!!! Go girl! Hoppas jag kommer upp ur sängen i tid imorgon, då ska jag gå till jobbet och sen ta cykeln hem (på tiden), men då måste jag nog krypa till kojs nu.. Natti!

Kommentarer

  • Anna-Karin säger:

    Mmm DUKTIG FLICKA!

    2007-07-04 | 12:17:21
  • Anna Andersson säger:

    Bra där!!!

    2007-07-08 | 12:24:27
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: