luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

en fullspäckad semesterdag

Kategori: My life..

Vaknade av mansröster idag.. "De har kommit" hann jag tänka innan jag yrvaket satte mig upp i sängen och insåg hur trött jag var.. Svepte in mig i en morgonrock och tassade bort till sovrumsdörren, lutade mig runt hörnet och fick se två män färdiga att sätta färg på min balkong! Ingen av dem var väl någon höjdare direkt, fick för mig att det var far och son, fadern lite väl gammal och sonen lite väl ung.. attans.. Där rök drömmen om en het hantverkare i mitt kök... :-/

Var till IKEA med mamsen idag! Brände tusen spänn på nolltid! ha ha
När jag kom hem började jag pyssla runt här, inte klar än, men jag tänkte ta morgondagen till förfogande med.. Blir jättefint iaf! Det ska dammas, flyttas på saker, gå igenom kartonger och ev slänga en hel del, monteras lampa, spika upp två speglar, spika upp nån tavla.. ja en massa grejer ska göras!
Tänkte börja med en morgonpromenad, grejja hela dagen (eftersom det säkert bli regn ändå), åka på spinning, förhoppningsvis få hjälp av Daniel att sätta upp nätet på balkongen igen.. fullspäckad dag!

Idag var det vägningsdag igen.
Jag tror att det är nåt fel på min kropp.. eller på vågen!!?? Den står lika stilla som en fastfrusen snögubbe..
Jag har faktiskt vart duktig förra veckan! Jag har kämpat, iaf lite! Okej, handen på hjärtat, visst har det slunkit en del som jag hade kunnat vara utan, men jag åt relativt nyttigt, tränade två gånger, gick promenader, cyklade, golfade... inte ens ett hekto!!! Får hoppas att jag utvecklat muskler istället då.. Men det här går för sakta.. Behöver expertråd, och det snabbt!!   *suck*

Jag har iaf fina grejer i lägenheten...

Kommentarer

  • emma säger:

    jag tror det kan varas så där. ha tålamod så kanske det rinner iväg sen. kämpa på!!! blir nyfiken på hur du har det där hemma, jag kanske bjuder in mig själv snart. hehe.. kram

    2007-07-10 | 11:48:44
    Bloggadress: http://sweetdream.blogg.se

Kommentera inlägget här: