luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I made it!! :-D

Kategori: My life..

Jag gjorde det!!
Jag trotsade åska och spöregn och trollade fram 40 poäng idag!! Detta innebär en sänkning av mitt hk (handikapp) med två slag, dvs 34,0! Jag är så glad! De första 9 hålen spelade jag som en gudinna! 25 poäng!! Sen kom åskan.. och regnet! Hade det inte vart för det hade det nog gått ännu bättre, men det var bra att det inte gick FÖR bra heller.. blir svårt att upprepa triumfen då..
Nu tänker jag ta ett golfbreak ett par dagar och smälta veckan som gått!
 
                                               image12

Snart kommer A-K hem med sin nyinförskaffade gasolgrill.. Den som blev en lite dyrare affär än hon tänkt sig.. hmm.. :-) A-K lilla A-K.. du är go och rolig du! Hoppas vi hittar nåt gott att lägga på grillen då..

Gilmore Girls ikväll, annars inget vad jag vet. Och imorgon lär jag väl börja städa ihop och packa inför helgens bravader! Borde köpa med mig nåt till lille Felix också..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: