luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nära till känslor..

Kategori: My life..

Sov i Mockfjärd i natt.. Eller sov och sov.. fyllde i mitt golfprov fram till klockan två, sen var det rise and shine redan 7:30 eftersom vi skulle slå ut 9:20.. och däremellan sov jag dåligt, vaknade  när lillebror kom hem mitt i natten, drömde konstiga drömmar osv..
Idag gick golfen bra. Om jag bara kunde tygla mitt morgonhumör så hade jag sänkt mig idag.. Spelade ihop 30 poäng, men var riktigt nära flera gånger och sullade bort mig en massa gånger. Nästa gång är det totalskärpning som gäller! Ska kolla om Elisabet vill spela på tisdag..

Efter golfen bjöd mina goa föräldrar på mat på golfrestaurangen, sen åkte vi hem och drack kaffe och sen.. somnade jag på soffan! ha ha
Jag höll på att inte komma därifrån, var helt däckad!

Igår var jag förbi hos Jenny och Greger. Olov sov tyvärr, men vi gick in och tittade på honom ändå! :-) Tänk att hon ska ha en till i september.. Vad har en annan åstadkommit..?
Nu ikväll låg jag på soffan och tittade på Barnsjukhuset eller vad det heter.. Usch va sorgligt det var! Jag skyller på sömnbrist, men jag lipade som ett barn.. Först av sorg sen av glädje.. Crazy Woman, Shape Up!!

Imorgon åker vi till IKEA! Mamma kommer och hämtar mig vid niotiden, sen får vi väl se hur länge vi orkar.. Just ja.. jag måste komma ihåg att vicka persiennerna in till sovrummet.. Det kommer en massa målare och fixar balkongen tidigt imorgon (antar jag eftersom de inte hann färdigt i fredags..) och de står på stegar så de skulle lätt kunna kolla in i sovrummet! Gäller att komma ihåg att inte tassa omkring halvnaken här imorgon då! Kanske finns nån snygg målare (hur läckert är det inte med händiga män i arbetskläder.. smaskens!!!) som jag kan bjuda in på en kopp kaffe.. vem vet!? hihi..

image8

Okej, det här råkar vara brandmän.. men tjejer.. ni fattar vad jag menar!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Hittat nåt sköj på IKEA idag???
    Om du har sååå snygga arbetare (som på bilden) utanför ditt sovrumsfönster så kan du räkna med att jag snart kommer på besök *hihi*

    2007-07-09 | 14:53:24
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • marit andersson säger:

    Hoppas du har det så bra på ikea och gör en massa fynd, jag skall dit nästa vecka och bo på hotell och bada i skutskär och kanske det blir ett besök på ikea också.Nu ska jag ta ett bad med alla ungar.
    Sen ska jag zzzzzzzzzzz, för jag har 6 arbetsdagar framför mig, sen semester.

    2007-07-09 | 19:27:38

Kommentera inlägget här: