luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Never again!

Kategori: My life..

Imorgon åker jag ner  till Tesa med familj (Motala)! Ska bli skitkul å träffa alla igen, det är alldeles för sällan! Verkar som det blir nåt party på lördag också, kunde ju inte ha blivit bättre! Så nu återstår bara det jobbiga.. att packa väskan!

Idag har jag flängt runt som en liten kuttaperkaboll (fråga mig inte vad det är, men min familj har alltid sagt så..he he).. Jag och A-K for till Mellsta och gick (och sprang lite) 7 km på fm. Hem och tvätta undan allt som vart liggande, sola, duscha, äta.. Sen åkte jag till bolaget och inhandlade lite vin inför helgen, vidare till kupolen och köpte nya gå/joggingskor, en tröja, mascara, två par byxor och en burk brasilian wax... Tänkte jag skulle testa på det.. den burken för 120 spänn blir nog aldrig mer använd.. kladdade på två klickar wax och skulle dra.. tänk er att dra ut ett näshår, det gör ont, och så tänker ni er det 10 gånger så smärtsamt och på kanske 20 hårstrån med lite värre rötter än ett näshår!!! AAAAAJJJJJJJJJJJJ!!!!! Aldrig mer!! = Burk till salu!

Måste packa nu.. tänkte komma iväg i skaplig tid imorgon..

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    *ajajaj* Jag har också funderat på att prova, men det där lät förbaskat smärtsamt *haha* Den burken får du nog ha kvar ;) Hoppas du får skoj i helgen.

    2007-07-19 | 23:58:29
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: