luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

På resande fot!

Kategori: My life..

Jaha så var man då hemma i dalom igen..
Har haft mucho trevligt och träffat alla jag velat träffa från gamla dar, Tesa & Göran (och lilla Felix som inte är från gamla dar, men som var väldigt trevligt att träffa ändå..), Gerd & Sigge, Thomas & Sanna (och deras små, Loe & Tua), Leif, Maria & Robert, Emma från skåne.. många många.. och så träffade jag nya trevliga människor också.. Man kan utan att överdriva säga att jag "gick i alla gårdar, slicka alla skålar" ha ha.. Tesa är inte dum hon inte, "Du ville ju träffa alla, så då kan ju de bjuda på mat!" Har hursomhelst haft det jättebra! Lille Felix är utav det söta slaget, nöjd nästan hela tiden, gnäller bara när han är hungrig, somnade i min famn (har väl aldrig hänt förut??)... Åker tillbaka om drygt en månad då det är dags för dop!

Igår kom Mollsan och Darunee till sverige.. Tråkigt nog hann jag inte träffa dem igår eftersom de hade jetlag och hade däckat ett par timmar innan jag kom.. Tänkte övernatta i mockfjärd för att få träffa dem utan att åka fram och tillbaka 1000 gånger, men så kom jag på att jag ska på grillfest ikväll, så då åkte jag hem ändå.. Måste ju tänka lite på missarna som vart själva så länge också.. Så snart tänker jag packa bilen med partykläder, golfklubbor och övernattningsgrejer och styra kosan mot Mockjock! Får se om man kan flirta med den där lilla bestämda damen sen bara.. he he

Vägning idag.. -0,5 kg, men nålen vägrade stanna så vi säger - 0,3, det är åt rätt håll, trots alkohol och mycket (i flera bemärkelser) god mat!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: