luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Regn och regnkläder

Kategori: My life..

Det blev ingen promenad i morse.. regnet stod som spön i backen.. undrar just när jag ska få hem min cykel..?

Carolina var tillbaka på jobbet idag, det var efterlängtat, kommer att sakna henne när hon går hem. Men vi får ju en ny tjej istället, hon verkar också bra.
Känner hur semestern närmar sig med stormsteg, fan va skönt det ska bli! Jag och mamma ska åka till IKEA en sväng och sen ska jag åka till Motala och hälsa på Tesa som fått barn, och så blir det förhoppningsvis en massa golf! :-) Idag var jag och köpte ett svindyrt regnställ, specialtillverkat för golfare! Testade en massa olika, men tyckte de kändes som täckbyxor, nästa var för "klibbiga", sen var det för litet, för dyrt eller fel färg.. När jag till sist bad om hjälp så var det en jättetrevlig tjej som visade mig det slutgiltiga.. Anledningen att jag inte tittat på det innan var priset.. Men va fan! Det var ju riktigt skönt, lite stretchigt för den ultimata svingen ;-P, och snyggt dessutom!

När jag åkte hem hade jag spring i bena och bestämde för att ta en promenad. Så medans maten stod och puttrade i ugnen var Anna ute och traskade i 40 minuter! "Bli bli bli"!

Sammanfattningsvis - en riktigt bra dag!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du har faktistkt regnklæder nu så du kan cykla i dom ;)
    Puss

    2007-07-06 | 09:21:38

Kommentera inlägget här: