luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

s.e.m.e.s.t.e.r.

Kategori: My life..

Äntligen ska jag ha semester!! Härligt härligt!
Jag ska fylla mina dagar med roliga saker, nyttiga saker, härliga saker, saker!!!
Första semestern på två år nu. Då var jag ledig två veckor, och ytterligare två år innan det var jag ledig en vecka, så totalt tre veckor på 4 år, nu ska jag ha tre veckor på tre veckor!! :-)

Idag tog jag bussen till jobbet, stressade runt mest hela dagen, cyklade förbi hos mormor på vägen hem, fick wienerbröd och daimstrut, tur att jag cyklade i motvind och regn... ha ha

Imorgon ska jag ha klipp-dejt med Emma! Det är lika roligt och lika välbehövligt varje gång! Stackars Emma som ska trassla ut mitt svintohår gång på gång.. he he  Får se om det blir bara klippning eller om vi hittar på nåt skoj med de färger hon har kvar. Det visar sig!

På söndag blir det golf och på måndag åker jag och mamma till IKEA!! Wiiee vad mycket skojjiga saker som händer nu!
Jag är så glad!! :-) :-) :-) :-) :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: