luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dag ett:

Kategori: My life..

Ja vad säger man..? Det går ju alltid bra ett tag!

Min dag började bra med hälsosam frulle, fortsatte med några vindruvor och ett äpple för att sen övergå i... BUFFE PÅ KINA!!! Ajajaj.. Slå mig på fingrarna!! Illa! Tror ni allvarligt att jag kan låta bli att smaka de friterade läckerbitarna och den sötsura såsen..? Näpp.. gick inte alls! Och då har det bara gått nån timme från det att jag började min blogg/bantar-karriär!
Och vad innebär nu detta? JO, att fröken Björklund minsann får ha matlåda med sig resten av veckan, som straff!  Ha! Rätt åt na! Och dessutom så var det inte så himla kul att erkänna nederlag så det ska inte bli en vana.. Men jag gick tack och lov iaf inte och tog om! Och inte en enda SF-godis (de söta goda sega hallonkolorna) slank ner idag! Bara det ser jag som en vinst! =)
Avslutade dagen lite bättre med räksallad med quinoa (stavas det så..?) och lite avokado, mums! Och nyttigt med!

Skulle ha vart och tränat, men jag prioriterade att få bilen såld.. Dessvärre så blev det inge med det, de skulle återkomma imorgon (och när fan ska jag hinna träna då?)..
Lite kortare dag imorgon, ska bli skönt att gå hem kl 15! Då hinner jag nog träna ändå! :D

//little miss dålig karaktär

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Det där var bara nybörjarotur Anna!!! Och ibland kn det ta tid att få kontroll på den där självdisciplinen. Men det kommer!!! Imorgon är en ny dag...you know ;)

    2007-06-05 | 14:14:08
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: