luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dag tre:

Kategori: My life..

Vaknade klockan ett.. Sängen var sådär skön som bara sängar kan vara... Täcket hade jag sparkat av mig och använde endast en flik av det över ryggen.. Kollade på klockan... ETT!! Panik utbröt.. nejdå.. jag masade mig ur sängen och svor lite över att ha sovit bort halva dagen, gick och satte mig vid datorn ett tag, åt gårdagens rester, duschade och tog med mig A-K till forssa för att hämta bilen.. Vi gick längs med älven (fint stråk) och pustade i värmen, härligt! Jag älskar sommaren! Det enda jag inte gillar är alla äckliga djur och insekter.. och spindeltrådar som kittlas..

Vi fortsatte vår tur mot Maxi, inhandlade lite grillvänliga grejer, åkte hem, grillade kyckling, paprika, tomat, svamp, lök och gjorde klyftpotatis som vi toppade med A-K´s fetaoströra! Slurp!!

Sen slappade vi till GA, sjukt bra serie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: