luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dag två:

Kategori: My life..

Ojojoj vilken dag...

Okej, ska börja med att säga att jag faktist var jätteduktig nästan hela dagen!
Tog cykeln till jobbet, åt sallad till lunch, jobbade till halv fem trots att jag tänkt gå hem 15 så träningen hann jag inte med.. Var förbi en sväng hos Daniel på vägen hem och fick kaffe, fortsatte hemåt och insåg att det nog inte skulle bli så mycket mer med denna dag.. Ack va fel jag hade!

Stod i godan ro och lagade mat när mobilen ringde..
Det var Linda som ringde och tyckte jag skulle hänga med henne och Emmy ut på stan i Borlänge.. vilket flyt! Kunde man ju inte säga nej till ju! Tog bilen över till forssa där jag tog en öl med Daniel som också hade tänkt gå ner på stan, men han blev seg och jag tog en taxi för att möta upp tjejerna!
Väl där gick vi på S1 och satte oss på uteserveringen i det härliga vädret! Tog en Cuba Libre och en Ruzz med sprite & lime.. var skitduktig och åt inte ett enda av chipsen som Linda beställde in! =) Vi gick till citygrillen eftersom Linda var hungrig, hon åt lite och så fortsatte vi mot bussen... som aldrig kom...

När vi väntat länge nog och insett att den inte heller skull komma så tog vi en taxi hem till mig..
Öppnade en vinpava, spelade jatzy och plockade fram singstar-spelet... Jisses vad vi sjöng! Hoppas inte de vägg i vägg är arga på mig! "No Woman No Cry" DUNK DUNK i väggen.. oups vad tysta vi blev!
När klockan var nästan halv sex började Linda och Emmy gå mot första bussen i domnarvet som skulle ta dem mot falun.. då slocknade jag som ett litet barn och sov till klockan ett.. ha ha

Vad lär man sig av detta då? Jo att det ibland kan vara 12-13 grodor ute (ha ha) fast det känns kallare!
Att grannarna säger ifrån när de har fått nog (efter ca två timmar).. Och att vänner är det bästa man har och dem ska man vara rädd om!
Förutom det så var jag duktig och åt ganska bra! Alkoholen skrattade jag nog bort under natten iaf! =)

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Hahaha 12-13 grodor ute...det var en underbart rolig efterfest=)-. *Dunk, Dunk*

    2007-06-06 | 16:53:56
  • emma säger:

    Å, jag ville också vara med. Men det var ju tur att jag inte var det...

    2007-06-06 | 17:26:56
    Bloggadress: http://sweetdream.blogg.se
  • Anna Andersson säger:

    Lät som en toppenkväll/natt hörru. Och mucho duktigt att skippa chips och snabbmat! Duktigt jobbat!

    2007-06-07 | 19:53:40
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna Andersson säger:

    Lät som en toppenkväll/natt hörru. Och mucho duktigt att skippa chips och snabbmat! Duktigt jobbat!

    2007-06-07 | 19:55:19
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: