luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En vecka... resultat:

Kategori: My life..

Idag har det gått en vecka.. envecka av inte så hårt slit och kanske lite väl dålig karaktär..
Imorse var det så dags för vågen.. som visade.. -0,5 kg.. inte optimalt kanske, men det får duga.. Man får tänka att, om jag får ha så här kul och äta som jag gjort och ändå gå ner ett halft kilo varje vecka under ett år, då har man på ett år gått ner 26 kilo helt utan uppoffringar! =) Och sånt gillar vi ju!
Saknar dock lite pepping! Vart är du A-K?? Men eloge till Anna som orkar läsa! ha ha
Om ni blir lite bättre på att peppa, så lovar jag att göra mitt allra bästa för att ta ett helt kilo tills nästa vecka!!

Får skriva om min roliga dag imorgon.. Nu drar åskan igång! *inte så bekväm med det*
Lär iaf ha blåsor i handflatorna när jag vaknar imorgon.. försök lista ut varför om ni kan!! ;-P Mohaha!!

So long vänner!

//Den 0,5 kilo lättare klunsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: