luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Festival i dagarna tre..

Kategori: My life..

Peace & Love-festivalen är i full gång!
Sitter här, lite sliten, dag tre och funderar på hur dagen ska läggas upp..
I torsdags såg jag The Sounds, Damien Rice, Dia Psalma, Hammerfall, Anna Ternheim + några som jag inte bara passerade lite snabbt.. I går var det fullt upp med Miss Li, Marit Bergman, Sabaton, Kalle Baah, DiLeva, (Sahara Hotnights, Mando Diao lite snabbt) och Alice Cooper!!!
image5
(DiLeva- taget med mobilkameran)

Måste ju säga att jag upptäckt att det där med att bara stå och titta på ett band som bara spelar är rätt så överskattat, men en ibland blir man överraskad! Tex Anna ternheim, henne har jag aldrig lyssnat på och så är hon bara SÅ bra! Dia Psalma behövde bara spela några gamla låtar så var jag med direkt! Men gammal är äldst.. inte var det någon som slog gamla rockräven Alice Cooper på fingrarna eller..nej du.. Där var det show rakt igenom! Hade ganska bra platser långt fram på sidan så jag såg rätt bra.. det var dockor somslogs blodiga, det var dansare/skådisar som var med och förde handlingen framåt, Alice i hängsnara osv.... MEN..såg att hans musiker hade kunnat få följa med mig hem allihopa.. jäklar så snygga de va!! ha ha Kanske var en rocker jag skulle ha trots allt.. he he

Festivalmat i all ära.. men nu är jag starving.. måste gå och fixa iordning nåt som håller mig mätt till kvällen..
Sista kvällen, inget "måste-se"-band, men ändå.. Weeping Willows, Nationalteatern, Iggy Pop,The Ark, Timbuktu, Sugerplum, Lars Demian, Winnerbäck.. osv.. Blir nog kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: