luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fredag vecka 2:

Kategori: My life..

Ljuvlig och svettig morgonpromenad med stavar..

Thaimat på luchen, faktum är att jag nästan skäms.. Denna vecka har jag inte haft matlåda en enda dag..vart ut och ätit varje dag = oekonomiskt och kanske inte heller helt kalorifritt.. Man får se det positivt, jag har haft alldeles för roligt för att laga mat denna vecka! Igår lagade jag visserligen mat, men den var så god så vi (jag och Daniel) tröck i oss alltihop!

Mjukglass med strössel på em, årets första.. gott!

kvällsmat blev tomatsoppa med broccoli och fetaost och några skivor av mitt svindyra bröd jag köpte igår (35 :- för en liten limpa), tur att det var gott!

Sen kom A-K över och vi åt lite kex och ost, smaskigt! Tur att det inte är fredag varje dag!



PS. Tack för receptet Linda! :o)  Väldigt uppskattat, mer sånt!!!

Kommentarer

  • Anna-Karin säger:

    Bästa!
    Kom ihåg att du är en cool Mockfjärds-brutta som käkar taggtråd och dricker napalm till frukost!

    2007-06-17 | 19:45:28

Kommentera inlägget här: