luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ingen ork..

Kategori: My life..

Har blivit dålig på att blogga.. Jag är så himla trött hela tiden, orkar inte göra det och det, kommer knappt ur sängen på morgnarna osv...
Igår var jag iaf på Yoga.. Hade packat en väska med spinning-grejer, men jag hade så mycket på jobbet att jag inte hann dit i tid. Hade ju kunnat skita i det och åka hem då, men jag tänkte att va fan, nu får jag väl ta och ge mig!! Blev yoga, inget kondis-pass kanske, men har lite träningsvärk ändå idag..

Idag köpte jag två nya lampor.. När jag kom hem satte jag dem nästan i vägen för mig själv, ej urplockade ur kartongerna skulle de stå mitt på golvet och fick inte bli uppackade förrens jag röjt iordning lite! Jag har nu plockat ur 2 banankartonger med cd-skivor, rensat bordet, tvättat och diskat sen jag kom hem, det var värt en lampa, så nu står en fin liten lampa här i fönstret och lyser, medans den andra inte får komma fram förrens fler saker blir gjorda! :-D Helt sjukt egentligen, men det är så jag får saker gjorda.. Belöning, eller "lön för mödan" heter det visst! ha ha... Jobbigt om jag måste springa och köpa grejer varje gång det ska till att städas bara! hi hi..

Imorgon börjar Peace&Love! Ska dit och röja lite tänkte jag! Hoppas det blir bra väder så man kan cykla hem på kvällen..Imorgon blir det dock lugnt, ska ju ha tillträde för Carolina på fredag.. måste nog va lite fräsch då... Typiskt att man inte tagit ledigt en sån dag!! Hoppas man ser många man känner som man inte sett på ett tag! Kul kul!! :-)

Nu ska jag gå och hänga tvätt.. Suck!

Kommentarer

  • emma säger:

    HA så kul!!!

    2007-06-27 | 21:57:27
    Bloggadress: http://sweetdream.blogg.se
  • Anonym säger:

    Nu ær det dags før mig också! I kvæll tænkte jag dræmma till med ett styrkepass, det førsta på væææældigt længe... :) Vi får satsa ordentligt till Miss beach 2008 istællet. Eller 9... hehe
    Puss å Kærlek ( du ær jætteduktig)

    2007-06-28 | 15:30:56

Kommentera inlägget här: