luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lördag vecka 2:

Kategori: My life..

image1

Ledig och lat..

Idag har jag haft en underbar dag! Lite slapp, javisst, men skön. Har bara gjort sånt som har fallit mig in.
Sov till strax efter 9, började plocka lite, bäddade rent, vattnade blommor, åkte och handlade + pantade en hel säck med pant. Satte mig på balkongen med lördagskrysset, blev sömnig, fällde stolen och slöt ögonen i nån timme.. Urskönt! Avrundade dagen med A-K, först en cider och lite snack hemma, sen fick vi skjuts till stan, gick och satte oss ute på S1, åt god mat, drack en drink och avslutade med en härlig dessert! Blev upphämtade (okej hade kanske vart kul att gå ut, men ingen av oss kände speciellt för det, dessutom är det midsommar nästa helg..) satte oss hos A-K ett tag innan jag traskade hem. Och här är jag nu, urnöjd med dagen!

Imorgon ska jag upp i tid, ska slå ut kl. 11:20. Härliga liv, jag har saknat dig!
Jag sa förut att jag hoppades kunna klämma ett kilo den här veckan, det tror jag inte att jag gör, men vet ni vad, I don´t care, mår bra ändå! Det får gå sakta och det kommer att gå sakta.. 

Tack Linda för receptet! Tänker nog testa det imorgon när jag kommer hem! (Undrar om jag inte tackade redan igår..? Tror det, men whatever! Tack igen!) 

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng! Kram kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: