luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Midsommar!

Kategori: My life..

Ska snart packa ihop mina grejer och fara iväg till jobbet, göra iordning "snaps-vise-häften", åka vidare till Söderbärke där det vankas midsommarfest med ca 60 pers, grillning, lekar osv. nu hoppas vi bara att vädret håller i sig! Mulet och inte så kallt, men bara vi slipper regnet!
Var och handlade lite proviant iår, jag ska äta potatissallad och fläskkarré, mumma! Köpte även med mig en blomma med majstång (till värdparet) och en rundil med knäckebröd.

Nu ska jag byta skiva (poppar Madonna på full volym här hemma) och hoppa in i duschen.. Sen ska det lockas hår och gud vette allt..


Passar på att önska alla trevlig midsommar!
image3

Kommentarer

  • emma säger:

    det är bara att du hör av dig när du vill fixa håret så tittar vi på en tid. hör av dig i t tid jag jobbar jättemycket. kram

    2007-06-24 | 22:26:50
    Bloggadress: http://sweetdream.blogg.se

Kommentera inlägget här: