luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Resultat 14 dagar:

Kategori: My life..

Och så ställde hon sig på sin gammalmodiga våg.. Nålen som visar vikten pendlade fram och tillbaka beroende på hur man stod på vågen.. hon tänkte, "kanske det är dags att skaffa sig en digital..?"...

Minus 0.5 även denna vecka, valde den högsta vikten vågen visade, annars hade det vart mer, men totalt ett kilo på två veckor.. Ha ha.. Sakta men säkert.. Det kommer gå bättre den här veckan när jag lagar lite mat själv, förra veckan blev det som jag sa tidigare, lite väl mycket luncher ute..

Svettig stavpromenad med A-K kl 6 i morse.. Jag fick intala henne att det är nyttigt att gå! =)
Fullt upp på jobbet idag, verkligen mycket nu! Men dagarna går ju fort då!
Imorgon får jag förhoppningsvis volvon såld, ska träffa gubben på banken kl. 10, sen får han ta den, jag går hem imorgon om ingen vänlig själ kommer och hämtar mig. Skönt om jag blir av med den nu, plus att det blir lite mer pengar till sparandet!

Nu ska jag laga mat!
Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: