luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Söndag vecka 2:

Kategori: My life..

Idag har det hänt grejer!
Från och med idag är jag nämligen officiellt handikappad! :-D
Lyckades skrapa ihop tillräckligt med poäng för att få handikapp 36 i golf, så nu börjar resan mot Grand Slam och allt annat med mycket pengar inblandat! *gnider mina händer och ler gnidet*
Skämt åsido, men jag har redan lyckats nå det mål jag hade som mål för denna säsong, och då har den ju precis börjat! Kul kul!

Undrar just om det hänt nå grejer på vågen jag.. ska nog inte hoppas på för mycket iaf, ätit ute få se nu.. varje dag utom idag, och idag åt jag cheescake med skogshallon hemma i Mockfjärd.. hmm..
Kan tyvärr inte säga att jag rört på mig särskilt mycket heller, golf tisdag och idag och morgonpromenad i fredags, men nu blir det andra bullar.. Ska ringa A-K och kolla om vi ska gå imorgonbitti. Känner att detta inte går så fort.. men men.. nya tag! Läste om en riktig tjockis i en tidning häromdagen.. hon hade kämparglöd hon! Jävlar annamma hon hade gått ner 70 kilo, visserligen på över 2 år, men hon slutade inte kämpa, det var det som var grejen, hon tog det lugnt, misslyckades ibland, tog nya tag och kom igen! Så ska jag också göra!
Upp till kamp!

Hörs imorgon då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: