luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Tisdag vecka 2:

Kategori: My life..

Så ja! Inga valkar i nävarna fick jag heller! Ingen som gissade rätt eftersom ingen gissade överhuvudtaget!
Vi var iväg med jobbet och Nordea för att fira ett gott samarbetsresultat under våren. Var till Amsberg och körde Gocart -- WWWRRROOOOMM!-- Jäklar vad det gick! Skitkul var det med! Körde först två heat, sen final. Fick starta som nummer 4 av 10 i finalen eftersom det gått rätt så bra i heaten, men sen blev det bara sladd och pannkaka av resten.. haha! Rekomenderas iaf!
Nog om gårdagen!

Idag har jag vart och tagit privatlektion med golfklubbens PRO (proffs - inte gamlingarna), han bekräftade mina misstankar, gav instruktioner och tips, och.. jävlars vad bollen flög efter det! :D
Efter lektionen tog paps och jag en 9-hålsrunda, skramlade iaf ihop till 13 poäng, helt klart godkänt eftersom det är vad jag brukar ligga på från nybörjarstället och nu när jag slår från ord. tee så är det en rejäl bit till.. Börjar få till det här nu.. Ska kämpa för att ha ett handikapp bättre än 36+ innan sommaren är slut! Jag kan fixa det, lätt!

Inte en godis idag.. inte vart sugen heller.. Blev visserligen kinamat idag igen, men lugn, det var alla snorungars "sluta-skolan-och-fira-med-att-äta-på-kina-dag" å mina härliga fettdrypande friterade räkor, kycklingbitar och nudelblandningar, gick mig om intet.. Istället satt jag där och tuggade på ris, stekta grönsaker och lite biffgryta för 70 spänn, känndes ju sådär, men men, jag blev ju mätt och det var ju det som var syftet.. Apropå det så känner jag hur det kurrar i magen nu.. Måste nog ta en knäckis innan sängen lockar alltför mycket.

Imorgon borde jag nog pallra mig ner till Svea en sväng.. det var alldeles för länge sen! Kanske man skulle cykla till jobbet också.. det beror på vädret, inte kul med regn.

Sov gott!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Ooooh....gocart låter skojigt :) Härligt att golfen börjar gå bättre också. Krama

    2007-06-13 | 13:10:02
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: